Navigatie


Garantie & Klachten

Retourneren

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Uw heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor deze retouren van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via 0475-777758 Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”


Uitzonderingen retourneren

Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht: voor E-Liquids, de E-sigaret met verzegeldoos ongeopend, en de E-sigaret zelf die vanwege hygiëne afzonderlijk verpakt zijn, deze voornoemde verzegelingen mogen niet verbroken  worden/zijn.

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn, d.w.z. uit hygiënisch oogpunt;
c. die snel kunnen bederven of verouderen;

Garantie

De wettelijke en eindverantwoordelijke is de producent/fabrikant/leverancier. De door deze opgestelde garantievoorwaarden zijn geldend en worden op uw verzoek aan uw toegestuurd.

MOD en Batterijen

Garantie
MOD en Batterijen hebben een garantietermijn van 3 maanden. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen meer dan 300 keer opladen. Afname van capaciteit gedurende de levensduur van een batterij is normaal en valt niet onder de garantie. Na 300 keer opladen gaat een batterij niet defect,
echter kan de capaciteit van de batterij wel snel afnemen.

E-Liquid
Onze e-liquids worden onder strenge kwaliteitscontroles geproduceerd. Mocht u van mening zijn dat u toch een liquid heeft ontvangen welke niet aan de kwaliteit voldoet zullen wij deze testen in ons laboratorium en indien er een kwaliteitsprobleem is, vervangen.
Wanneer u de smaak niet lekker vind, kunt u de e-liuiqid niet ruilen, smaak is immers persoonlijk. Er zijn wel diverse forums op internet en facebook waar u liquid met andere mensen kunt ruilen. Wanneer de verzegeling niet verbroken is, kunt u uiteraard wel gebruik maken van de zichttermijn.

Clearomizers / Verdampers
Clearomizers (verdampers) zijn een verbruiksartikel en gaan ook bij normaal gebruik defect. Om die reden hebben deze artikelen geen garantietermijn van 12 maanden. Indien een clearomizer / verdamper bij ontvangst niet blijkt te werken (DOA), ruilen wij deze uiteraard kosteloos om. 
 
Hygiëne artikelen (zoals e-sigaretten) kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling niet is verbroken. Voor het beoordelen verbruiksartikelen (zoals liquids en batterijen) is het niet nodig om ze uit te pakken. Doet u dit toch, dan zijn de producten niet meer verkoopbaar en kan de waardevermindering oplopen tot 100%.

Garantievoorwaarden
WAAR HEB IK GARANTIE OP?
Bij E-SIGARET-ROERMOND-CENTER krijgt u standaard 3 maanden fabrieksgarantie na verkoop van het product. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van
clearomizers, vervang glazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, neem dan contact met ons op.



Identiteit ondernemer

eSigaret Roermond kern Maasniel(Riccardo Benelux Handelsonderneming)
Beatrixlaan 13
6042HL Roermond Nederland

Tel/fax +31475777758 of Mob +31685187400


KVK Nr. 61023582
BTW Nr. NL 504743454B01


Modelformulier voor herroeping

Download hier als pdf bestand:  modelbrief.pdf

(dit formulier alleen downloaden, invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen via mail of per post)

— Aan
eSigaret Roermond kern Maasniel(Riccardo Benelux Handelsonderneming)
Beatrixlaan 13
6042HL Roermond Nederland

Tel/fax +31475777758 of Mob. +31685187400

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@esigaret-roermond.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2017 - 2018 E-Sigaret-Roermond-Center Officiële website | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel