Sorteer op


Garantie & Klachten

Retourneren

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Uw heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen, mits ongebruikt uit een hygiënisch oogpunt. De verzegelingen van de doos, mag niet verbroken zijn! 

 

 U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor deze retouren van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via 0475-777758 Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde (ongebruikt) retour ontvangen is.


Uitzonderingen retourneren

Let op: Uitsluiting van het herroepingsrecht: voor E-Liquids, de E-sigaret met verzegeldoos ongeopend, en de E-sigaret zelf die vanwege hygiëne afzonderlijk verpakt zijn, deze voornoemde verzegelingen mogen niet verbroken  worden/zijn.

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn, d.w.z. uit hygiënisch oogpunt;
c. die snel kunnen bederven of verouderen;


GARANTIE VOORWAARDEN

Garantie

Met uitzondering van de hieronder genoemde uitzonderingen krijgt u op alle producten 3 maanden fabrieksgarantie. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van de zgn. clearomizers, vervangglazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, aarzel dan niet maar neem contact met ons op wij zoeken dan samen naar een coulante oplossing. 

VOORBEELD

U heeft een hardware starterset gekocht bij ons e-Sigaret-Roermond, en uw komt na de fabrieksgarantie bij ons met een melding van hij doet het niet meer naar behoren. Meldt het dan schriftelijk bij de verkoper (ster), wij gaan dit direct in uw bijzijn proberen op te lossen meestal lukt ons dit voor 90%. Als nu blijkt dat de coil kapot is of niet tijdig vervangen is, en wij zien dat alles binnenin drijfnat is hierdoor, dan is de e-liquids in het binnenwerk (Mod) geraakt. Hierdoor ontstaan kortsluitingen in het binnenwerk, en is hij onherstelbaar beschadigd door uw eigen nalatigheid. In de fabrieksgarantie hoeft u als klant niet te bewijzen waardoor hij onklaar is geworden, in de wettelijke garantie moet u als klant aantonen waarom uw vindt dat de aankoop niet naar behoren werkt in alle redelijkheid. De bewijslast ligt dus bij u als klant!  Maar niet getreurd wij lossen dit samen met uw als klant op, immers u bent klant en daar zijn we trots op!

BATTERIJEN

Batterijen hebben een garantietermijn van 3 maanden. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen meer dan 300 maal opladen. Afname van capaciteit gedurende de levensduur van een batterij is normaal en valt niet onder de garantie. Na 300 maal opladen gaat een batterij niet direct defect, echter kan de capaciteit van de batterij wel snel afnemen.

LIQUIDS

Mocht u van mening zijn dat ondanks onze strenge kwaliteitscontrole een liquid niet aan de normen voldoet dan zullen we deze onder garantie vervangen. Echter als u de smaak van een liquid niet lekker vind dan adviseren we deze met iemand anders te ruilen. Immers, smaken verschillen.

ATOMIZERS & CLEAROMIZERS

Indien een atomizer of clearomizer bij ontvangst niet blijkt te werken dan kunt u deze retour zenden en wordt het artikel kosteloos vervangen. Atomizers en clearomizers zijn uitgesloten van de door ons geboden extra garantie.

REPARATIE OF VERVANGING?

Na ontvangst van uw retourzending wordt het product getest en nemen we contact met u op. De verwerkingstijd is afhankelijk van diverse factoren. Esigareteindhoven doet haar uiterste best om de verwerkingstijd tot een minimum te beperken. We handelen de retourzendingen af in volgorde van binnenkomst. In de regel duurt het echter nooit langer dan een aantal werkdagen. Esigareteindhoven stuurt geen vervangende onderdelen alvorens we uw retourzending hebben ontvangen en getest.

VERZENDEN

Gebruik voor het retour zenden van artikelen het liefst geen gewone envelop, maar een luchtkussenenvelop.
Voldoet uw product, maar wilt u toch gebruik maken van uw herroepingsrecht? Kijk dan op de pagina over Retourneren of onze Modelbrief voor herroeping, voor meer informatie kijk op www.e-sigaret-roermond.nl

 

Identiteit ondernemer

eSigaret Roermond kern Maasniel(Riccardo Benelux Handelsonderneming)
Beatrixlaan 13
6042HL Roermond Nederland

Tel/fax +31475777758 of Mob +31685187400

KVK Nr. 61023582


Modelformulier voor herroeping

Download hier als pdf bestand:  modelbrief.pdf

(dit formulier alleen downloaden, invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen via mail of per post)

— Aan
eSigaret Roermond kern Maasniel(Riccardo Benelux Handelsonderneming)
Beatrixlaan 13
6042HL Roermond Nederland

Tel/fax +31475777758 of Mob. +31685187400

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@esigaret-roermond.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Riccardo Benelux Handelsonderneming. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.  Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

© 2017 - 2020 E-Sigaret-Roermond-Center Officiële website | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Om deze webwinkel te bezoeken moet u 18 jaar of ouder zijn.